Zasady rynkowe
Tylko konkretne oferty
Wprowadzaj do bazy danych tylko konkretne oferty. Ogłoszenia składające się jedynie z haseł, takich jak „wszystkie rodzaje pojazdów xy”, niestety nie mogą zostać zatwierdzone. W każdym ogłoszeniu musi być oferowany albo konkretny pojazd, albo stały pakiet składający się z kilku pojazdów. W przypadku pakietu pojazdów konieczny jest jednoznaczny opis wchodzących w jego skład pojazdów w treści ogłoszenia. Z doświadczenia wynika jednak, że pojedyncze ogłoszenia pojazdów przyciągają znacznie więcej uwagi niż pakiety pojazdów.
Ogłoszenia powinny zawierać jasny opis techniczny
Nadaj swoim ogłoszeniom na TruckScout24 wyrazisty opis. Nie zezwalamy na wprowadzanie ofert, które nie zawierają żadnych danych technicznych.
Niedozwolone są anonimowe ogłoszenia nie zawierające danych kontaktowych
Przy rejestracji zawsze należy podać swoje pełne imię i nazwisko oraz adres. Anonimowe ogłoszenia są niedozwolone. Prywatni sprzedawcy jednorazowi mogą na życzenie ukryć ulicę i numer domu.
W tekście ogłoszenia nie powinny pojawiać się numery telefonu, faksu, adresy e-mail oraz nazwy strony internetowej
Ogłoszenia nie mogą zawierać numeru telefonu, faksu lub adresu e-mail. Twoje dane kontaktowe są automatycznie kopiowane z konta użytkownika i wyświetlane w Twoich ogłoszeniach. W związku z tym, nie jest konieczne dodatkowe wpisywanie danych kontaktowych w treści ogłoszenia.
Brak adresu internetowego strony w ogłoszeniach
Opis i zdjęcia Państwa ogłoszeń nie mogą zawierać adresów internetowych.
Zakaz odniesień do innych ogłoszeń
Ogłoszenia nie mogą zawierać żadnych odniesień do ogłoszeń innych sprzedawcy. Ponadto niedozwolone są odniesienia do sklepów internetowych sprzedawcy oraz innych platform handlowych lub aukcyjnych.
Pojazdy ogłaszane jako drobne ogłoszenia nie mogą być częścią aukcji.
Usuń sprzedane pojazdy
Proszę niezwłocznie usunąć lub wstrzymać sprzedane przedmioty. Staramy się, aby nasza baza danych była jak najbardziej aktualna, Nieaktualne ogłoszenia będą niemile widziane i są niezgodnez naszym regulaminem.
Brak ponownego dodawania po usunięciu reklamy
Natychmiastowe załadowanie wcześniej usuniętych ogłoszeń nie jest dozwolone, ponieważ stanowiłoby to naruszenie uczciwych praktyk handlowych.
Brak logo jako zdjęć pojazdów ani na zdjęciu pojazdu
Nie umieszczaj logo firmowego jako zdjęcia pojazdu. Również umieszczanie logo firmowego na zdjęciach pojazdów jest zabronione.
Używaj wyłącznie zdjęć, do posługiwania się którymi jesteś uprawniony.
Fotografie, do których prawa autorskie posiadają producenci lub twoi konkurenci, mogą być przesyłane tylko za pisemną zgodą właściciela praw autorskich.
Brak zdjęć zastępczych
Zdjęcia ogłoszeń, które zawierają wyłącznie napis „zdjęcie wkrótce” lub podobne, nie są dozwolone.
Nie kopiuj tekstów konkurencji
Proszę samodzielnie przygotować opisy techniczne swoich przedmiotów na sprzedaż. Kopiowanie tekstów lub ich fragmentów z ogłoszeń innych sprzedawców jest zabronione i zazwyczaj przysparza jedynie kłopotów, których woleliby Państwo uniknąć.
Brak list słów kluczowych/wyszukiwań w ogłoszeniach
Podawaj wyłącznie istotne opisy techniczne dotyczące poszczególnych pojazdów. Nie jest możliwe używanie słów kluczowych ani list słów kluczowych. Reklamowanie innych pojazdów, produktów, materiałów eksploatacyjnych oraz ogólna reklama również nie jest możliwe.
Brak nazw firm i powtarzających się słów w tytule ogłoszenia
Podawanie nazwy własnej firmy oraz powtarzanie słów w tytule ogłoszenia są zabronione. Producenci są wyłączeni z tego przepisu.
Wybrać odpowiednią kategorię pojazdu
Proszę również, dla własnego dobra, zamieszczać ogłoszenia we właściwych kategoriach.
Brak ogłoszeń za 1 €
Proszę nie podawać cen 1 € w ogłoszeniach. Ogłoszenia wykazujące 1 € jako cenę zakupu (również jako cena stała lub do negocjacji) nie będą zatwierdzane. Jeśli nie chcesz podawać ceny, pozostaw pole ceny puste podczas wprowadzania. Następnie w ogłoszeniu automatycznie pojawi się informacja „Informacja o cenie”.
Brak reklamowych tytułów ogłoszeń
Podaj konkretne i rzeczowe informacje zarówno w nazwie maszyny / typie pojazdu, jak i przy producencie oraz modelu. Unikaj sformułowań reklamowych. Tylko w ten sposób Twoje ogłoszenia mogą zostać znalezione przez potencjalnych kupujących za pomocą funkcji wyszukiwania.
Dostępne numery telefonów w danych kontaktowych
Wprowadzając swoje dane kontaktowe, upewnij się, że podałeś aktualny numer telefonu.
Zakaz wielokrotnych reklam
Nie zamieszczaj tego samego przedmiotu więcej niż raz.